Najboljša brezplačna spletna knjižnica

Potovanje nazaj v času v deželo dinozavrov

FORMAT: PDF EPUB MOBI
DATUM IZDAJE: 2015
VELIKOST NA DATOTEKO: 7,35
ISBN: 978-961-00-2459-0
JEZIK: SLOVENŠČINA
AVTOR: Anne Rooney
CENA: BREZPLAČNO

Vse Anne Rooney knjige, ki jih berete in prenesete pri nas

Opis:

Odpotuj nazaj v času v dobo dinozavrov in spoznaj dejstva o teh osupljivih živalih.Na vznemerljivi poti odkrivanja rešuj naloge, uganke, labirinte in še kaj!

...jkasneje 8 dni pred pričetkom potovanja / izleta ... Potovanje okrog in znotraj tvojega osupljivega telesa ... ... . ... sobota v času predprodaje vozovnic: 8.00 - 12.00 . Tako majhni, kakor tudi veliki, ki skrivate otroka v sebi, ne zamudite dežele dinozavrov. Ti se skrivajo v osrčju Gorenjske, na Bledu. Zabavni park, v katerem se nahaja največji T-rex v Evropi, vabi družine, posameznike, turiste in šolske skupine. Dinopark Bled je med prvimi pravimi tematskimi in show parki v Sloveniji. Ob spoznavanju velikanskih bitij […] Preberi ... Potovanje v Deželo dinozavrov 2010-dogodivščina za otroke ... ... . Ob spoznavanju velikanskih bitij […] Preberi več V narodnem parku Etosha pa nas čaka bogastvo živalskega sveta - kar smo doslej mislili, da je namenjeno le za izbrane fotografe tujih revij, je tokrat v vsem svojem bogastvu tudi pred nami. Potovanje po Namibiji je gotovo eno od potovanj, ki ostane popotniku najbolj v spominu. Raznolikost povodnega sveta z eksotičnimi rastlinami in živalmi je svetovno poznana. Delno subtropsko, delno puščavsko podnebje z vročimi dnevi in hladnimi nočmi na jugu dežele ter sredozemsko podnebje na severu, pa v Egiptu zagotavljata uspešne počitnice skozi vse leto. Vsaka regija v Egiptu in vsako mesto odseva prav poseben čar. Potovanje na konec sveta v dih jemajočo Patagonijo - izjemno deželo turkiznih jezer, dramatično oblikovanih gora in stepe, za katero se zdi, da se razteza v neskončnost.; Čilenski nacionalni parki Torres del Paine je zagotovo nekaj najlepšega, kar boste videli v življenju.; V Torres del painu naredimo slavni W trek, kateremu smo tudi dodali trek v dolino Valle del Silencio, kamor ... POTOVANJE V DEŽELO POMORŠČAKOV - PORTUGALSKA 2011 ... Teorija o toplih krajih je v Franciji padla v vodo, saj so v tem času temperature padle pod 20 stopinj. Poleg tega je še ... sva prišla zvečer, ko je bilo že zaprto, zato sva se peljala 3 km nazaj v kraj Santillana in prespala na parkirišču pred živalskim vrtom (N 43.38220 W Spali bomo v preverjenih hotelih 3 in 4 zvezdic ter potovali z zasebnim mini busom, internim letom, taksiji in ladjo-hišo. Z veseljem vaju peljeva na nepozabno potovanje, kjer boste spoznali bisere Indije! Četudi je to vaše prvo potovanje v to deželo ali ste že kdaj bili, verjameva, da se vam bo Indija tokrat zasidrala v srce! Potovanje Japonska v času cvetočih češenj. Dežela nekega drugega sveta.Japonsko govoreča vodnica, ki pozna deželo v dno duše in izjemen program potovanja! V nadaljevanju vam predstavljamo naš potovalni plan, pospremljen s fotografijami, da boste deželo lažje začutili 🙂 . 1.dan: pot Benetke- Madrid - Mexico City - Cancun. 2.dan: Cancun - Tulum. V Cancun smo prispeli v dopoldanskem času in nekaj najlepšega je že iz letala opazovati deželo, ki nas pričakuje. Sploh če je vreme lepo. V sporočilu, ki sva ga prejela v aprilu 2018 je pisalo, da sta najini vizi odobreni. V srcih je vrelo veselje, saj sva se zavedala, da sva med stotimi srečneži, ki so prejeli vizo za Novo Zelandijo. Potovanje, delo in povratek domov v času pandemije si preberi v blogu. Po Omanu smo se potepali leto dni nazaj in popolnoma nas je očaral. Padli so marsikateri predsodki o arabskem svetu in brez dvoma lahko zatrdimo, da je potovanje po Omanu res lepo, skoraj pravljično in popolnoma varno. Ker se vas kar nekaj spogleduje z idejo potovanja v to deželo, sem se odločila spisati naš plan potovanja. Kdaj potovati v ... Azija, pristna doživetja Indokine. Potovanje v Laos in Kambodža, rajsko kombinacijo eksotike, bogate zgodovine in kulinarike. Potovanje ki nas navduši z bujno zeleno in lepotami narave, čudovitim živalskim svetom, vrhunskimi arhitekturnimi dosežki starih civilizacij in nas popelje na adrenalinsko in resnično doživeto pot. RANA URA, ZLATA URA! Pri rezervaciji do 60 dni pred potovanjem 3... Ogled znamenitosti mesta in kopanje v mlečno sinji vodi Blue Lagoon, kjer geotermalno vodo črpajo 2.000 metrov pod morsko gladino. V Reykjaviku, prevzamemo 4×4 jeepe, ki so edino prevozno sredstvo s katerim lahko doživiš vse skrivnosti Islandije. Obisk polotoka Snaefellsnes, potovanje po fjordih, z ogledi tjuljnjev, ptic in vulkanov. Vozili se bomo po zanimivi pokrajin...